Հաճախ տրվող հարցեր

Ձեր հարցերի պատասխանները

Օգտագործեք որոնման ձևը մեր կայքի գլխավոր էջում. նշեք մեկնման և ժամանման կետը, մեկնման ցանկալի ամսաթիվը և սեղմեք «Գտնել տոմս» կոճակը: Դուք կտեսնեք ընտրված ուղղությամբ ավտոբուսային երթուղիների ցանկը՝ նշելով փոխադրողների գինը և վարկանիշը: Ստուգեք չվացուցակը և ընտրեք ավտոբուսի երթուղին, որը հարմար է ձեզ: Եթե ​​ընտրված ամսաթվին հասանելի տեղեր կամ թռիչքներ չկան, կայքը կառաջարկի ամենամոտ ամսաթիվը կամ այլընտրանքային մեկնման կետը:

Սովորաբար, փոխադրողները մեկ ամիս առաջ բացում են կանոնավոր չվերթների վաճառքները, և դուք կարող եք նախապես տոմս գնել ցանկալի երթուղու համար:

Մենք ավտոբուսի երթուղու բոլոր փոփոխությունների մասին տեղեկատվություն ենք ստանում փոխադրողից, և, հետևաբար, չենք կարող բացառել ավտոբուսի երթուղին չեղարկելու հնարավորությունը մեզանից անկախ պատճառներով: Հենց որ փոխադրողը մեզ տեղեկացնի, մենք անմիջապես կկապվենք ձեզ հետ և կզգուշացնենք ավտոբուսի երթուղու ցանկացած փոփոխության մասին: Դուք միշտ կարող եք լրացուցիչ տեղեկություններ իմանալ թռիչքի և ավտոբուսի համարի մասին՝ կապ հաստատելով ձեր տոմսի վրա նշված փոխադրողի կոնտակտային համարին:

Ճանապարհորդության միջին ժամանակը, կանգառների մասին տեղեկությունները և երթուղու վերջնական վայր հասնելու ակնկալվող ժամանակը ցուցադրվում են մեր կայքում ավտոբուսի չվացուցակում և միշտ նշված են տոմսերի վրա: Միաժամանակ ճանապարհին կան դեպքեր, որոնք դժվար է կանխատեսել՝ ավտոբուսների անսպասելի ուշացումներ՝ կապված երթեւեկության պայմանների, պետական ​​սահմանների հատման կամ տեխնիկական խնդիրների հետ։ Մենք խստորեն խորհուրդ ենք տալիս լրացուցիչ ժամանակ տրամադրել ձեր ուղևորության համար և չպլանավորել այլ չվերթի կամ տրանսպորտի ռեժիմի անցնել 2 ժամից պակաս ներքին ավտոբուսով ուղևորությունների համար և 8 ժամից պակաս՝ միջազգային ավտոբուսների համար:

Ավտոբուսի երթուղու, ավտոբուսի ապրանքանիշի, փոխադրողի կողմից տրամադրվող մատչելի ծառայությունների և հարմարությունների մասին տեղեկությունները ցուցադրվում են մեր կայքում տոմս գնելիս: Տոմս գնելուց հետո կտեսնեք փոխադրողի համարը, որը կարող եք օգտագործել լրացուցիչ մանրամասներ ճշտելու համար:

Չվացուցակում և ավտոբուսի երթուղու մասին տեղեկատվության մեջ մենք նշում ենք ամբողջ երթուղին և կանգառի կետերը, որոնք փոխադրողը տրամադրում է մեզ: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ միայն փոխադրողը կարգավորում է երթուղին և կանգառները, ինչպես նաև որոշում է երթուղու նշված կետերից դուրս իջնելու և վայրէջքի հնարավորությունը: Կանգառների կամ երթուղու պարզաբանման վերաբերյալ լրացուցիչ հարցերի համար կարող եք կապվել փոխադրողի կոնտակտային համարով, որը նշված է տոմսի վրա:

Մեր կայքը ցուցադրում է բոլոր ընթացիկ ավտոբուսային երթուղիները՝ մատչելի ընտրված ամսաթվի և ուղևորների քանակի համար: Մենք անընդհատ աշխատում ենք ուղղություններն ավելացնելու և նոր փոխադրողներին միացնելու ուղղությամբ: Ձեզ անհրաժեշտ ավտոբուսային ծառայությունը կարող է շուտով հասանելի լինել:

Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ փոխադրողն ամբողջությամբ իրավունք ունի հրաժարվել ավտոբուսի ուղևորից ձեռքի ուղեբեռ կամ ուղեբեռ տեղափոխելուց, եթե այս ուղեբեռը արգելափակում է տրանսպորտում այլ ուղևորների անցումը կամ չի համապատասխանում քանակին և չափին: Դուք միշտ կարող եք փոխադրողից ճշտել որոշակի ավտոբուսային երթուղիներում ուղեբեռի պայմանների մասին տեղեկություններ:

Կենդանու հետ ճամփորդություն պլանավորելիս խստորեն խորհուրդ ենք տալիս նախապես պատրաստել անասնաբուժական անձնագիր՝ պատվաստման գրառումներով, կենդանու առողջության վկայական, պայուսակ կամ ամուր հատակով վանդակ, ինչպես նաև ապահովել մաքուր խմելու ջրի առկայությունը։ . Փոխադրողն իրավունք ունի կարգավորելու իր երթուղիների ավտոբուսներով կենդանիների տեղափոխման կանոնները, ուստի անհրաժեշտ է անհատապես ճշտել այս տեղեկատվությունը:

Խորհուրդ ենք տալիս մեկնման հասցեով ժամանել ավտոբուսի մեկնումից առնվազն 30 րոպե առաջ:

Ավտոբուսի չվերթի մասին բոլոր տեղեկությունները, ներառյալ մեկնման ճշգրիտ հասցեն, որը մեզ տրամադրում է փոխադրողը, նշված է կայքում ավտոբուսի չվացուցակում և միշտ ցուցադրվում է տոմսի վրա: Դուք միշտ կարող եք պարզել լրացուցիչ ուղենիշներ կամ աշխարհագրական դիրքի պարզաբանումներ՝ զանգահարելով տոմսի վրա նշված փոխադրողի կոնտակտային համարին: